tisdag 8 januari 2013

Sluta tro så jävla mycket!

Idag åkte jag och William ner till stan en sväng. Han behövde nya byxor eftersom de flesta går sönder på knäna när han kryper. Köpte 3 stycken på Lindex och på väg till bilen gick vi in även på Kappahl. Där hittade jag en söt bodie från Newbie som jag inte kunde låta blir. Var tvungen att köpa den! Jag vet att en dag kommer William få ett syskon men för oss tar det bara längre tid.
När jag kom till kassan slog kassörskan in den utan att fråga. Jag frågade då varför hon gjorde ett paket? Hon svarar:
     - Jag tog för givet att det var en present eftersom du redan har en liten.
Då svarar jag:
     - Hade jag velat ha ett paket hade jag bett om det och jag uppskattar inte människor som tar saker förgivet.

Jag blev jätte irriterad! Hormonerna gör också sitt men jag tycker inte det är hennes sak att så i kassan avgöra vilka som ska ha paket och inte. Kärring... Suck!


Här är paketet och nu tänker jag inte öppna det förrän den dagen det blir aktuellt.

1 kommentar:

  1. Men äsch. Bry dig inte om kassörskan. Det var ju en present till framtida syskonet. Visst har Newbie så fina saker.

    SvaraRadera