onsdag 26 december 2012

Jul, Testdag och Syskonförsök

Tittar in för att önska er alla en God Fortsättning!

Vi har haft en fantastisk julafton. Vi firade med sambons föräldrar, syskon och barn. Julen är speciell nu när William är hos oss. I år kunde vi skicka julkort med bild på vår lilla nisse och vi fick gå och köpa julklappar till vårt barn. Andra jular har för mig handlat om sorg, och saknad av någon som inte finns men som jag längtar så otroligt mycket efter. Men nu är han här och han betyder allt, han gjorde julen till den bästa någonsin.

Men från det ena till det andra...

Imorgon är vår riktiga testdag men jag tog ett test idag som tittade tomt tillbaks på mig. Ingen mens i sikte ännu och jag hoppas den dröjer ytterligare ett par dagar så vi hinner lagom till klinikerna öppnar efter julledigheten. Vi siktar alltså på ett syskonförsök i Januari. Jag har en tid bokad hos distansgyn den 9e för att kolla slemhinnan, hade hoppats att det skulle bli ett första gravid ul men inte denna gången heller.. Hoppas det lyckas på nästa försök och blir tredje gången gillt!

Vet någon hur hårda klinikerna är när det gäller att sätta tillbaks två blastocyster? Vad har de för bestämmelser kring detta?

Gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar