söndag 13 januari 2013

4 av 5 och redan tjock

Idag har jag tagit 4 av 5 Crinone vagiatorer. Imorgon tar jag den sista innan FET och på Tisdag ska jag ta Crinonet efter insättningen. Sen vi gjorde IVF försöket i Augusti har jag lagt på mig två-tre kilo. De har placerat sig där jag minst av allt vill ha dem, runt magen. Trots att jag inte har någon vidare aptit är jag sugen på allt, hela tiden. Det resulterar i att jag ofta går och små äter och leggings och tunikor är det som funkar bäst just nu. Jag är tjock på grund av alla hormoner jag har proppat i mig i mer eller mindre ett halvår nu. Det är tråkigt men samtidigt värt det såklart. Idag ska jag och sambon ta det lugnt, vi ska packa eftersom vi ska iväg på varsitt håll i veckan sen ska vi hinna med en långpromenad med Lilleman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar